Zoals u wellicht op TV hebt gezien, is het KWF met een nieuwe campagne naar buiten gegaan. Maandag 13 juni startte de “Voor het leven” campagne. Hierin geven we aan dat KWF wil bijdragen aan de kwaliteit van leven voor iedereen die geraakt wordt door kanker. Ook als je niet meer beter wordt. Het is een campagne waarin we aangeven niet alleen onderzoek te financieren (waar we al jaren bekend mee zijn), maar ons ook te richten op “care” thema’s zoals psychosociale zorg en palliatieve zorg.

  • De campagne komt in drie flights van elk twee weken op TV in de maanden juni, juli en augustus. Zie hier de TV commercial. Tevens wordt digital (social) en out of home media (metro en trein stations) ingezet in deze periode.
  • Er zijn verschillende tag ons (hele korte commercial van paar seconde) op televisie die de hoofdcommercial ondersteunen.
  • Via de social kanalen worden korte videofragmenten gebruikt met een van de personages uit de TVC en bijbehorende teksten die in beeld komen. Bijvoorbeeld “Voor het leven van Dennis -  die alleen verder gaat – Het leven zoveel mogelijk kunnen leven – Daar doen we samen alles voor – KWF, Tegen kanker. Voor het leven”. Vanuit de socials wordt doorgelinkt naar de verhalen op de campagne pagina.
  • Op de website van KWF is een webpagina aangemaakt “Het leven zoveel mogelijk kunnen leven” met informatie over de care thema’s psychosociale zorg en palliatieve zorg en interviews met de personages uit de TVC;  https://www.kwf.nl/voor-het-leven.
  • De interviews van de personages op de website worden weer gekoppeld aan datgene wat we allemaal samen bieden aan zorg en ondersteuning voor de patiënten. Daarin is dus ook weer een logische link te vinden met o.a. de Centra voor leven met en na kanker, patiëntenverenigingen, kanker.nl, etc.
  • De webpagina “niet meer beter worden” is vernieuwd.

 

2024 © 100 Merkversterking. Alle rechten voorbehouden.